Anna Dahlberg

Har precis haft besök av Anna Dahlberg(equiterapeft). Till en början var det väldigt jobbigt för Clapton att stå jämnt med alla fyra ben, men efter en stund och lite muta gick det bättre. Han var låst kring manken, så det har hon lagat till, sen ska jag komplettera med stretching. Ska bli så himla spännande att se hur han tar detta! Troligtvis kommer han komma mer till ro, eftersom han kommer kunna nyttja sina muskler och röra sig på ett bättre sätt. 

Längtar som en tok till hoppkursen för Lotta den 23-24/11. Ska bli superkul nu när jag knakat ryggen, Clapton "knakat" ryggen, sadeln sitter som ett smack och ett psof-träns på det. Borde ju gå huur bra som helst.. Har dock inte hunnit rida så mycket med tränset så jag kan inte utvärdera det(om det hjälper eller så), men det tror jag att det kommer göra.
 
Så här fin var min rygg innan Tommy knakade till den :) 
(Det ska vara grönt hela vägen på båda sidor. Lila är halvdant och ju mer rött ju sämre.)
 


Kommentarer
Gun-Britt

Hej!
Vilken tid rider du den 23 nov ?

Svar: 15.00 :)
hastochtraning.blogg.se

2013-11-18 @ 13:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0