Boden RK

90 cm:
Var väldigt pigg så var nått missförstånd, dock felfri så jag känner mig som nöjd. I vanlig ordning va Clappen lite väl laddad, men det hör ju som till. :)
 
100 cm: (fas 1: 1-8 fas 2: 9-13)
Kändes mycket jämnare och var väldas hoppglad och sög tag i hindren. Inser såhär i efterhand att vinnarskallen förstörde vår chans till placering. Jag hade planerat rida de vägar jag red. Men, kände mig väldigt snål på tiden så jag sket i att fånga upp honom till oxern(en bom ner). Borde egentligen fattat direkt att det inte fanns någon segerchans när han skyggade då jag valde vägen mellan två hinder(hinder 9 till 10). Men attsiken så duktig han var.
 
Känns som en bra start på tävlingsåret i alla fall, hjärtegull!


Kommentarer
Gun-Britt

Bra ridet,du ska vara väldigt nöjd.

2014-03-02 @ 17:05:40
Madde

Men så roligt att se, gick ju hur bra som helst :) Duktiga ni va! Fina Clappiiiis <3 Red du på ett babypelham nu?

2014-03-02 @ 20:00:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0