Helt bombad i huvet!

Igår så tänkte jag att jag skulle rida i dressyrsadeln eftersom Clappen är så känslig så har han fått lite sadelskav efter att han rakades. Så fram med den sjukt fula, gamla, skräpiga dressyrsadeln. Tyckte fortfarande att den va på håret för vid, men annars låg bra i balans osv. Red på tredelade bettet med parerstänger. Planen var att rida igenom honom ordentligt på min låssas dressyrbana, vid driftstationen. Men då kom det en lastbil och skulle tömma bajs.. Så det blev en sväng i skogen istället, med samma mål. SHIT POMMES, vad Clapton var fin, duktig, fluffig, uppmärksam, allt! Tappade jag stödet så började han kasta med huvudet(ovanligt) men det var bara att driva honom fram till handen igen så var han som en dröm att rida. Han måste ju älska skräpsadeln. Ska nog ta kontakt med Andrea så hon får kolla på hoppsadeln jag köpte av henne. För han har breddat sig sedan dess. 

Fick en jävla knäpp i huvudet, så jag har gjort en grej som jag grananterat kommer ångra. Men det kändes så jäkla bra igår att jag anmälde: 
Stackars Clapton, jag kommer att skämma ut honom. 
 
 
 


Kommentarer
Gun-Britt

Kör hårt Carro....

2014-03-25 @ 14:08:19
Madde

Tjohooo! :-D När ska du in och träna då? ;-) Kan ju försöka komma dit och hjälpa dig :-)

2014-03-25 @ 21:22:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0