Lottakurs

Igår var det återigen dags för Lotta-kurs. Var där lite mer än en timme i förväg, är så himla skönt att vara där i tid så man slipper all stress. På själva träningen hoppade vi bana, gick typ ändå bra. Fast ändå så är jag lite missnöjd med min egen insats. Tar i honom alldeles för mycket till andra hindret i en linje, väldigt onödigt. Det är typ för att det känns som att vi bara ska braka rakt igenom. Fick i alla fall linjerna att stämma rätt bra under uppvärmningen. Inte alls lika bra under banhoppningen, då jag byter tempo hela tiden. Vilket troligtvis är en kombination av att han blir laddad efter hinder och jag blir lite osäker(tänker typ att det går för fort för att hoppa "så högt"(banan låg på 1,00-1,10). Ajja tränaträna, nästa Lottakurs ska det sitta bättre.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0