SRK 80 & 95, FINA SLEMMIS!

 80 Bed: A
Är överlag väldigt nöjd insåg så klart i efterhand att jag hade lite undertempo. Men ska icket klaga nollan satt ju! ;D 
 
95 Bed, A:0/A:0
Kan absolut inte vara missnöjd. Ett stopp på ett hinder han va skiträdd för redan när vi skrittade in på banan, men behövde ju bara lägga en volt och rida på igen. Sedan vart det ett pet på sista hindret > han började backa några meter innan och jag tryckte på lite för mycket så han blev lite flack och tog med sig bommen. Allt där i mellan kändes super bra, mycket bättre tempo osvosv. Helnöjd och peppad!
 




Kommentarer
jackie

han var verkligen superfin!!:D vad kul att du forsätter blogga, så man kan titta in och kika hur det går för er framöver :D

Svar: Taack! :D Kanske inte bloggar så effektivt med jag försöker ialla fall, sen får vi väl se hur mycket det blir. ;)
hastochtraning.blogg.se

2013-05-14 @ 18:14:49
URL: http://karaatsorro.blogg.se
Madde

Tjohooo :D Nu är det bara att ladda inför nästa tävling ;)

Svar: ohyes! Har anmält till KDRF den 1 juni :)
hastochtraning.blogg.se

2013-05-15 @ 14:54:18
Madde

Yayy, då ska jag komma och kolla :D Vilka klasser ska du rida då?

Svar: Är anmäld 90 o 100, men vi ser väl hur de blir:-)Ska rida för Erica imorgon:-)
hastochtraning.blogg.se

2013-05-17 @ 12:26:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0