Träningstävling

Dagens träningstävling gick helt okej, Flisan var vansinningt övertaggad och då bjuder hon som satan, blir lång och trippig.

100 : Flöt på bra fram till hinder nummer tre där jag åkte häst. stannade en gång. Eftersom jag var sist ut i klassen kom jag på att alla hade 4 fel så om jag rider jävligt fort kan jag fortfarande vinna. Så öka tempot och red världens jävla omhoppning för att hinna ikapp. Gör en skitsnygg sväg från 6an till 8an..... utesluten, attans.

110: Red väldigt tätt inpå 100. Så de vart ingen framhoppning. Hon var fortfarande lika taggad men de märktes att hon va lite slut(,efter jag ställde henne i stallet höll hon typ på att somna.). I alla fall så gick allt bra till kombinationen hoppade av stort in och över B-hindret kom jag ur balans och tappade stigbygeln. Eftersom jag var ensam i klassen var jag mogen nog att sakta av och lägga en volt, då det var en väldigt kort sväng från 3b till 4. Sen fortsatte vi banan petade ett räcke men red rätt hinder och slutade på 8 fel(varav 4 på hinder).

Uppdaterar med filmer ev bilder senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0