Träningstävling på kdrf imorgon.

Har spenderat ungefär två timmar på att bada och frisera vackra fina underbara Miss Snowball. Nu glänser hon så att de bara sjunger om det. Vet inte riktgt vad som flugit i mig att ställa sig och tvätta hästen fruktansvärt noggrant från topp till tå för en träningstävling. Men då är hon i alla fall snygg imorgon, då behöver vi inte vara överdrivet duktiga. Hoppas i alla fall på en felfri ritt i 1m och i 110 känner jag att jag saknar krav. Om jag ens rider den klassen är det +27 som det var i dag så beror de på hur slut hon är i 1m om jag ens kommer rida 110. Men det ser då ut som att de ska regna hela dagen imorgon så vi får se. :)


Ska nog hämta hem fladdermusen imorgon om den fortfarande är vid liv, kan vara kul att ha i Bergsbyn.

Känner att jag är lite avis på alla kdrfare som har varit och byggt bana och chilla idag, saknar det faktiskt lite grann.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0