Söndags hoppning

Igår var det väl tänkt att vi skulle dra oss in mot KDRF och hoppa. Men så blev det icket när jag fick rycka ut och jobba 10-19. Istället valde jag att hoppa några språng hemma på gården. Först red vi fram ute i skogen mycke jobb med att vända på rumpan. Väl hemma hoppade vi fram på 70-80 räcke sen la vi upp en oxer på 1m hoppade några språng, höjde till 110, flöt på likadant, höjde till 120 och även de flöt på väldigt bra. Vart något sugen på att höjja till 130, men eftersom jag redan efter att ha höjt til 120 sagt att jag skulle ge mig efter två språng så vart det så. Hon var väldigt alert för skänkeln och för en gång skull så fick jag driva henne fram till hindret. Känns väldigt positivt inför fredag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0