Kondition

Måste börja uppdatera mera, som vanligt har jag inte tänkt uppdatera igen allt jag inte skrivit om.

Idag har vi varit ut på en konditionsrunda bort mot Ostvik och tillbaka. Kan ju säga att damen min var minst sagt svettig. Vart 6 intervaller i fräsch galopp avslutade i lång-låg för att bara få henne att slappna av. Efter ritten var avslutad bestämde jag mig för att låta henne stå inne tills pappa slutar jobba, så att hon inte blir förkyld igen.. Strechade igenom benen i vanlig ordning, vart även hals och rygg.

"Säg nått som var bra om hästen och dig själv?" (Ska egentligen göras med ett ord... )
Idag var hästen: Pigg och svarade bra på hjälperna.
Idag var jag: På bra humör, snygg i sadeln och lidande av träningsvärk.



Kommentarer
marre

sv: oj nejmen förlåt :o den är fin iallafall:)

2011-03-15 @ 06:58:26
URL: http://clarquists.blogg.se/
SARA JANSSON

Åh vilken sötnos :)

2011-03-15 @ 22:33:39
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0