Onsdag

Tjenare, passar på att tvärblogga!
Idag så har jag jobbat mellan 8-18 sen gick rallybilen till Ersmark för att kolla på lite hoppkurs ledd av Erica Sjöström. Efter det så rullade jag hem kastade i mig någon form av middag sen ut och göra stallet. Började med att mocka innan jag plockade in tre kusar(Danne var i Hoting och sprang lopp, kom 2a i sitt comebacklopp, inte illa pinkat). Efter att ha plockat in hästarna gick jag ut och bar fram tre bommar som fick bli studs på volt eller rättare sagt bom-hinder-bom. Hon var lite halv slarvig från början och jag höll inte riktigt om utsidan riktigt bra i början heller men efter att ha höjt hindret till 70 så skärpte hon sig med benen och allt funkade super. Avslutade sedan hoppningen/markarbetet med att lägga ihop pannkakan till ett räcke. Satan så fint hon flöt på de, kändes verkligen super! Efter avslutat pass så passade jag på att dra ut en kärra skit ur hagen och ah nu sitter jag här och ska precis hoppa in i duschen för att sedan krypa isäng och ringa min fina pojkvän.


oj, vad du är underbar världensbästaste häst!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0