Snabb update

På lördagkväll så åkte vi in och hoppade lite bana med brutna linjer och en linje med relaterat avstånd. Gick helt okej, är lite missnöjd med min egen insats, slarvig så att säga. hoppade iaf banan på 1m och petade enbart en bom eftersom jag lät henne bli lite lång(som sagt slarv). Känns iaf helt okej inför söndag, bära eller brista.

Idag har vi konditionstränat innan jag åkte iväg och jobbade. Gick rätt bra, finns inte så mycket mer å säga om de. Börjar känna att hon är i rätt hyffsat trimm nu, bara att jobba vidare.



-09


Kommentarer
Sara Carlsson

Sv: Jag har jobb och kille ;) <3

2011-04-26 @ 21:20:44
URL: http://jamtlandsryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0