Lösgörande + kondition

Måndag: For vi enbart ut en kort sväng i skogen för att lösgöra och röra på benen efter söndagens styrketräning. Fungerade bra och hade dessutom inget bett i munnen på henne.

Tisdag: Idag for vi ut och konditionstränade lite grann. Gick rätt bra det med förutom att hon blir så jävla taggad och de kryper i hela kroppen på henne. Måste säga att jag är sjukt nyfiken på hur snabbt damen kan springa, ty hon är helt klart den snabbaste hästen jag suttit på. Någon dag innan snön kommer så ska vi kolla det med en hundpejl som vi helt enkelt fäster på mig och sen kan pappa se i sin mobil hur fort hon går. Fast han tror inte alls att min älskling är snabbare än våran travare, vilket jag vet att hon är. Men vi får se.



Kommentarer
Sara

Kul med en snabb häst. :D min häst skulle behöva lite mer tempo... men det är väl bara för er att ge er ut och testa hur fort det kan gå. :D

2010-09-28 @ 21:48:10
URL: http://www.saraaandersson.devote.se
FRIDA VIKTORSSON - reining ryttare

fin bild :D

2010-10-18 @ 21:10:14
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0