SRK 1 & 1.10m

Finaste Flisan hoppade med hjärtat först idag!<3

1 m(A:0/A:0 30 sek)
Resulterade i 10 fel(två stopp och två tidsfel)
Hoppade banan bra fram till 3an som var en bredare oxer. Stannar en gång, rider an igen, stannar en till gång. Till tredje försöket så ökade jag tempot riktigt ordentligt, hon hoppar och rör inte en bom. Resten av banan flöt på riktigt bra i det nya tempot, klappaklappa.

1.10 (A:0/A:0)
Resulterade i 13 fel(två rivningar, ett stopp, tidsfel och jag red som en kratta)
Hoppade ettan bra, lika så tvåan. Mot trean glömmer jag bort vars jag ska(vinkelsväng från 2an) hinner ut till spåret kommer på justfan, vänder upp på hinder, kommer lite nära men hoppar. Jag tappar stigbygeln och börjar tjollra för mycket om att få tillbaka den istället för att fortsätta rida, kommer jättejätte fel på 4 A(oxer) river halva hindret, tar ett galoppsprång, hoppar 4B klockrent. Stopp på femman(samma oxer som i 1m) Får ett wakeupcall, hoppar femman, petade ner bakkanten och resten av banan flöt på jätte bra. Klappaklappa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0