Onsdag

Idag så har Flisan fått vila, tror hon enbart tyckte det var skönt och jag har stökat en del bland grejjerna i stället. Sorterat om bland sadlarna, tvättat schabrak, stoppat unden lite täcken som inte kommer användas i vinter, snört lite trasiga grejjer och gjort en ny låda för saker som jag inte använder allt för ofta och bara allmänt fixxat. Sitter just nu och är grymt tävlingstaggad och ser på olika youtubeklipp eftersom jag redan sett all hoppning på ridsporten.tv. Nästa tävling blir 27/11 skulle jag gissa på(dock enbart maskeradhoppning) Där höjden blir 70cm och jokerhindret på 1,05. Sen ligger väl KM:et någonstans i mitten/slutet av december.



UNDERBARA HÄST <3! Vad vore jag utan dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0