Min fantasi har inga gränser, jag är 19 år gammal men har fantasi som en 5 åring.

Uppdaterar just nu för att jag inte kan sova.. Varför? Jo, för jag är så grymt taggad på att umgås med Elin och Angelica imorgon, vi kommer ha så sjukt kul! Kom även just på att sist vi jobbade med våra outfits så fick jag just och pass av min över rumpan.. och därför ska vi göra sista detaljerna på den på lördagmorgon. Vilket innebär att jag kommer vara fast i min outfit från någon gång före 7 till 16 när tävlingen är avslutad, vilket innebär => ingen kisspaus för mig! ih, hur ska jag klara mig? de måste gå helt enkelt.

Så i morgon ska jag och mina awesome teammates:
Göra klart de sista med våra och hästarnas outfit. Prova så att allt fungerar osv. Komma på en show?! i sista sekund. Vi har en liten idee men vet inte om vi vågar, men vafan bara å tagga tillräckligt så går det med. Sen ska vi iväg till ridhuset en sväng, fixa allt pappersmaterial, ställa i ordning högtalare, domarbord mm. Checklista ska skrivas!

Lördag:
Kör vi all in för att ha världens roligaste dag!

Har även lite mer planerade kuligheter till på lördag: Några diplom förhandsgjorda diplom som tilldelas några ryttare eller hästar. Saken med diplomen är att vi lämnat fri rad på dem så på tävlingsdagen så kommer man kunna skriva in vem som gjort sig mest förtjänt av diplomet i fråga. Dessa diplom får man ta med en nypa salt, eftersom denna tävling enbart är på skojj, exempel på vad det kan stå på diplomen är: Diplom tilldelas ____ För att under maskeradhoppningen 27/11 2010 Startat ett spel plockepinn för våran banpersonal och sedan en rolig bild, Diplomet kan även vara till en häst för att har varit en extrem storhoppare eller annat. Detta är enbart på skoj och jag hoppas verkliigen att alla ryttare som är med på lördag godkänner detta och vill vara med i chansen på att få ett hemligt diplom! ;)

Sen kommer jag bara på mer och mer ideer heeela tiden: till exempel som att ta kort på allas utklädader för att sedan lägga upp dessa bilder och låta alla rösta på den ryttare som var mest skrattretande, den som hade snyggaste dräkten, den sötaste, det bästa skådespelandet. Men de spårar iväg, vore ruggigt kul men är nog lite sent påkommet.

Har även en kul idée till nästa år, som inte har något med maskeradhoppningen att göra. Att alla vi tävlingsryttare som har intresset och vill vara med ska göra en form av ryttargala. Där vi umgås gör lite roliga utmärkelser i form av diplom och internetmarknadsföring. Detta för att vi sällan umgås så mycket som vi faktiskt gjorde för några år sedan och för att helt enkelt ha kul tillsammans. Man skriver en lista med utmärkelser som kanske: Årets rosettplockare ponny, årets rosettplockare häst, årets nykomling, årets avfallare, årets utveckling, årets procenthöjdare, jaa listan kan göras lång. Sedan sätta upp en lista där man gjort en frågesport 1, X, 2 och den som har mest rätt vem som vinner de olika utmärkelserna vinner såklart Årets Stallkompis för den känner alla ryttare bäst? haha ååh vad jag spårar iväg. Men idéer måste ut!  


Who's back?!



Kommentarer
ellen

Fin blogg :D

Jättesöt häst :D

2010-11-28 @ 00:02:11
URL: http://jagellens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0