Jag har aldrig varit en bra bloggare meen...

... jag ska försöka bli bättre så att Angelica inte kan pika mig ;) hehe, så numera kommer jag se detta som en tävling och ska försöka blogga varje dag, vilket kommer gå åt skogen. haha.

Igår var det lag-/maskeradhoppning. Mitt lag var de fantastiska KISS, då var jag Gene Simmons, Angelica Tommy Thayer och Elin Paul Stanley. Vart ingen pall plats för oss, men riktigt kul hade vi i alla fall. Min superfina underbara världens bästa finaste hästen som finns i hela världen är helt klart bäst och vi gjorde under det dagen bästa reslutatet av alla med full poäng och snabbast tid. Hon är verkliigen finast i hela vida världen, ojj vad jag älskar denna häst:



Kanske kommer ut någon film lite senare :)



Kommentarer
Mikaela

Söt bild. :)

2010-11-29 @ 19:05:49
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0