Idag

bröt jag schemat. Flisan fick vila idag sen for jag iväg och skrapade ihop lite pengar på konsum. Så det finns inte så mycket att skriva om så ja tränkte bara berätta att Flisan är finast i hela vida världen!


bästaste<3

Lite kuliga grejjer eftersom jag i smyg är mattenörd..

Rosetter
44,5 % av mina rosetter delar jag med Miss Snowball<3
16,6 % av mina rosetter delar jag med Lola(Sonette, ridskolehäst)
11,1 % av mina rosetter delar jag med Monamie(ridskolehäst)
5,5 % av mina rosetter delar jag med Bernhard(ridskolehäst)
5,5 % av mina rosetter delar jag med Fixo(ridskolehäst)
5,5 % av mina rosetter delar jag med Carerra
5,5 % av mina rosetter delar jag med Costner(ridskolehäst)

Rosettfärger
Blågula: 33,3 %
Blå: 16,6 %
Gula: 5,5 %
Röda: 27,7 %
Gröna: 11,1 %
Vita: 5,5 %

Rosetter grenar
Hoppning: 82,3 %
Dressyr: 11,1 %
Gymkana: 5,5 %

och nej, jag har inte speciellt många rosetter eftersom jag tävlar ridskolehäst väldigt mycket => att man enbart får tävla tre gånger per år. Började tävla Miss Snowball förra tävlingssäsongen. ;)
ojjj vad jag har tråååkiigt :) maha


Kommentarer
Frida

Grejen är inte att ha många rosetter utan hur många man har per start :p Har man bara startat 5 tävlingar och har 5 rosetter är det ju mkt :) Vet inte varför jag ens kommenterar men jag har väl tråkigt. Dessutom har du en väldigt fin häst :)

2011-01-05 @ 18:23:19
URL: http://fritzzjavel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0