Idag så

Idag så går jag på påsklov och då kommer jag få gott om tid för allt känns det som. Har ju som sagt inte bloggat så mycket på ett bra tag med det beror frånbörjan på att Flisan faktiskt lyckades på ett sår på knäet i hagen och vart därmed halt i trav, men alla vet ju smärtan av att ha ett skavsår eller annat som sträcks ut i rörelser. Inte kul! Sen så har jag varit sjuk ett tag men nu har jag ridigt henne ett tag och det går bra. Kommer dock lägga ner att rida på hackamore nu ett tag eftersom jag knappt har någon chans att hålla henne, i alla fall inte igår. Så planen för idag är tredelatbett och remontnosgrimma sedan trimmas dressyr med mycket ställ och böj!

<3 ;*


Kommentarer
Rebecca

Hej, fin blogg! vad är det för häst du har? :)

2010-04-02 @ 10:16:49
URL: http://minriddagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0