10 mars


Jag vill ha sommar!!
(På bilden: Flisan och Cittra)



Idag(igår) så åkte vi in och hoppade på ridhuset. Gic helt okej, bättre än vad det gjort dom senaste gångerna. Hon bjöd bra på det mesta och vi tog oss över hinder utan rivningar. Nu gäller det bara att ta sig ur denna hoppsvacka som jag just nu tror beror på den opassande hoppsadeln. Så nu ska jag söka mig en ny, sen får vi se vad som händer. Förhoppningsvis kommer det  börja gå bättre då igen, annars får vi bara söka vidare efter lösningen.
Duschade pållehästen igår då vi var in i stallet, kunde inte kännas bättre! Hon var jätte glad att få duscha, riktigt njöt! Lagom kul när hon i vanliga fall är rädd för vatten, eller vill helst undvika det. Hon tuggade till och med på slangänden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0