8-9 januari

I fredags så blev det ett koditionspass bort mot heden som vanligt, på vintern i alla fall. Gick väll helt okej, tyckte att hon vart tokig i formen i galoppen men annars så. Men det skall åtgärdas, nu ska det bli stabilare! Sedan i dag så blev det att ta sig tidigt ur sängen och iväg till KDRF och hoppa lite. Vi ställde upp en långsida med tre räcken och fyra galoppsprång mellan alla. Gick både bra och dåligt, ska väll inte klaga så mycket antar jag. Nu ska jag i alla fall ta och rida på inspänningstyglar ett tag för att underlätta arbetet helt enkelt. Har lånat ett par av Angelica som förhoppningsvis kommer sitta fint. Sedan så vart det en sväng på stan hittade mig ett halstäckeåt tösen, synd bara att täcket som hörde till inte fanns kvar i hennes storlek de närmsta man kunde komma var alltså 115 och det blir lite väl litet.. Men, antingen så får jag väll hitta mina sy kunskaper(om dom nu finns) eller så får jag hitta någonstans där jag kan beställa täcket helt enkelt. =)
puss!


Kommentarer
Sara - Gotlandsryttaren

sv; Nej det skulle man verkligen inte tacka nej till ;D



Heter din häst Miss Snowball? ^^

2010-01-10 @ 12:12:17
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Anonym

Hej, vilken fin blogg du har, kul med fler häsbloggar :)

2010-01-10 @ 15:58:23
Sara - Gotlandsryttaren

sv; Haha vilket coolt namn ;D

2010-01-10 @ 19:09:40
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0