Spännande morgon

Höll minst sagt på att missa bussen i och med att min väckarklockainte ringer överhuvudtaget. Så för att hinna med bussen måste jag lämna huset senast 10 över, och då menar jag riktigt senast. Gick ut genom dörren någon minut över och börjar känna av stressen. Från våran gård har vi två utfarter och vanligtvis så brukar jag alltid välja att ta den jag inte tog idag. Vilket jag verkligen inte ångrar, när jag passerar hagen så har den övre 'bommen' av hagen åkt ner i  snön och där står Cittra och ser riktigt glad ut. Så det var ju bara att droppa väskan och lägga upp och kroka fast den igen. Undre 'bommen' låg kanske på 50-60 cm nu när snön är där så det hade ju bara varit för Cittra att kliva över, men de är hon för mesig för. Flisan hade ju lätt kunnat ta sig ett litet skutt över den där bommen, tacka gudarna för att hon tycker om mat och därmed stod med huvudet i andra änden hagen med huvudet i höet. Till sist: Jag hann med bussen, den va sen!


Kommentarer
Sara - Gotlandsryttaren

Kan du inte lägga upp lite bilder på Miss Snowball? :):)

2010-02-10 @ 11:18:05
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0