Hjälp mig!

Nu har jag äntligen bestämt mig för vilka skydd jag vill ha. Men problemet är: eftersom jag är 91a så innebär det att jag får tävla utan säkerhetsväst i år. Så jag ska införskaffa mig en ny kavaj vill egentligen ha en svart, men hittade en kavaj jag blivit smått förtjust i den sitter bättre och är ovanligt följsam, vilket inte kavajer brukar vara. Ända problemet är att den är röd(!) och finns inte i svart..! Hittade en svart kavaj hur snygg som helst, något dyr, men den var sjukt kort i armarna, vilket jag inte tål..

Så ska jag införskaffa en röd kavaj eller leta vidare efter en svart? Eller någon kanske har ett tips på en kavaj som är kort, figursydd, följsam och snygg.


Kommentarer
Linnéa

Kör på röd för tusan :D Det kommer bli hur tufft som helst!

2010-02-22 @ 22:13:16
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0