27 februari


Vi ses om en vecka älsklingsgumman, stumpan, hjärtat, gumman, älskliiings Flisan!


Har precis varit ute och ridit världens finaste häst. Blev väldigt mycket galopp och sedan så hoppade vi även två språng på 40cm. Anledningen till att vi enbart hoppade två språng och så långt är att underlaget inte är det bästa just nu. Sedan så var det ju ett bra tag sedan vi hoppade, typ över en månad. Det underbara med de två sprången vi gjorde var att hon bjöd och riktigt sög mot hindret utan att hetsa. Hur fin som helst! Har fortfarande inte kollat upp när anmälningarna för Luleå går ut, men har bestämt att går dom ut innan nästa måndag så kommer jag inte att vara med. Eftersom jag åker till London ikväll och blir borta till söndagmorgon. Så under den veckan så kommer mamma och pappa motionera henne vilket innebär longering och dra vagn. Det tror jag kommer att bli jätte bra! Men tillbaka till dagens ridpass, jag är sjukt imponerad av hennes spänstiga galopp, hon hade en bra form utan att bli för låg eller bakom hand! Kärlek till hackamore, hon funkar verkligen skitbra på det bettet och det gör i alla fall att jag som ryttare använder mer sits och jag tror inte att jag är den enda, kanon!

Nu tillbaka till min separationsångest och packning, hörs om ungefär en vecka!


Kommentarer
ewe

sv: nu ska vi inte vara sånna!! :D

2010-02-28 @ 21:11:51
URL: http://ejoohansson.blogg.se/
Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

så gulligt täcke :D

2010-02-28 @ 22:21:57
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0