22 februari


Bilder föreställer jag och min fd. foderhäst Carerra för kanske 5år sedan!!(om inte mer?)
Ojj vad tiden går fort.. Jag börjar bli gammal..


Igår vart det ingen update och inget ridpass för den delen heller för det var så fruktansvärt kallt och snöstorm på det. Idag däremot har det varit bra väder, frös då inte ett dugg under min tur i kväll. Blev lite voltarbete då vi hittade ett ställe som var alldeles lagom och jämnt för att få dit en volt. Till en början var hon lite stökig då hon trodde att det var ett monster på en sida av volten. Men hon lugnade ner sig och det funkade riktigt bra, de som gick sämst var väll att hon är sämre på att ta stöd i vänster tygel. Men även det bättrade sig på slutet. Sedan när vi kom hem till stallet igen blev det stretching, städning och uppborstning av Brasilia då hon bad om det.^^


Kommentarer
SOFIA!

fin blogg och fina hästar :)

2010-02-23 @ 21:39:15
URL: http://sofiaopatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0