18 februari

Kom just in efter att fått mig en lite grinig häst. Haha, hon blir lite sur när hon inte får gå ut efter att jag har motionerat henne. Men inga blöta hästar lämnar stallet för att gå ut i kylan så är det bara. Känns dock bra att hon gett sig med att krafsa sönder skorna då hon vill ut. I alla fall idag så var vi ut en lite längre sväng med mycket galoppträning, gick bra. Trots att jag trodde att jag skulle flyga som en vante då hon började se lite spöken, men jag satt kvar STOLT! Sen efter ridturen var avslutad så blev det stretching för hela slanten så vi förhoppningsvis får oss lite mera muskler.
Har även börjat inse att pållehästen är tjock!, men det ska snart vara borta när vi börjar komma igång ordentligt. Haha. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0