Krångel med internet

Av någon anledning har vårat trådlösa nätverk slutat funka, SAD FACE PÅ DET! Så numera måste jag sitta nere i rummet med en sladd til datorn/routern. Så nu passar jag på att dra en uppdate på veckan.

I måndags så vart det enbart en liten "ut och röra på sig tur" rätt kravlöst vilket funkade bra. Tisdag körde vi vår vanliga styrketräning(galoppfattning från skritt sedan galopp upp för en backe). Vi körde vanliga 6x2 vilket funkade bra men hon var nalta slut i vänsterbak efteråt, men bara att stretcha. Dagen efter hade vi hela 6 föl i stallet som skulle frysmärkas så jag fick ta med mig hackamoret i hagen, tränsa och täcka av sedan ut på en barbacka tur  som inte vart allt för lång och mest bara för att få henne låg(avslappnad i ryggen). Igår körde vi lite hårt med kondtionsträning och mitt i en intervall så stötte vi på två röda lysande saker (pannlampa+lämnad skoter mitt på vägen..) Vilket ledde till skärmd häst => pallnit från fräsch galopp, men jag satt kvar. STOLT! Efter turen ute sedan var klar så kylde jag hennes ben, vilket hon inte riktigt tyckte om men det är som bra i förebyggande syfte. Idag så får gumsan vila, för att sedan gå två dagars hoppkurs för Erica Sjöström. (Y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0