Regn regn regn

Har precis varit ut och ridit Flisan i regnet, barbacka. Blev dock inte den lägsta turen utan mest bara för att hon skulle få röra på sig. Under min tur insåg jag att jag borde träna mer och rida barbacka oftare. För fem eller fyra år sedan kunde jag hoppa barbacka i damsadel på en speedad ponny och ett storhoppat halvblod. Vilket var ett resultat från att rida barbacka minst en gång i veckan. Sen har jag inte alls samma benstyrka som jag hade då med tanke på att när vi tränade i hoppspecialen med Åsa och hon sa korta 3 hål och stå igenom uppvärmningen så kunde man lätt korta 5 och vara hur lycklig som helst. Gud så otränad jag är nu jämfört med då. Tur att man klarar sig, men fan måste nog träna lite mer bara för att.

I morgon blir det troligtvis konditionsträning med hjärtat <3.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0