Lön imorgon!

Nu ska jag snart iväg och jobba så idag blir det ingen motion för flisan utan hon får vila. Sen kondition imorgon, lösgörande på lördag och hoppning på söndag!



























Angående rubriken så får jag lön imorgon vilket innebär att jag ska klicka hem lite grejjer, bland annat ett bett och en nosgrimma och lite mer. Vad det riktigt blir får ni se när jag får mitt paket.

För övrigt så ska jag sälja min hoppsadel(Pessoa flatback 17"). Den sadel jag hade på Carerra, mitt förra halvblod. Men ska ta och fixxa lita bilder och bestämma mig för pris, kommer absolut inte bli någon stor inkomst för mig i alla fall.


Kommentarer
ellen

Vad fin blogg du har:D

Söt häst :D

2010-08-14 @ 17:26:39
URL: http://jagellens.blogg.se/
Nathalie

fin blogg:) å jääävligt söt häst!

följa varandra via bloglovin?:)

kram

2010-08-22 @ 14:30:20
URL: http://nathaliemandl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0