Gud vad dålig jag är på att uppdatera!

Flisan är just nu världens duktigaste pållehäst ever! Igår(lördag) var vi ute och konditionstränade i intervallform. Började intervallerna med att låta henne ligga på i ett högre tempo för att sedan samla så mycket som möjligt. Gick självklart bättre med att samla mot slutet när hon var så fruktansvärt taggad. Men det gick ju bra!
Idag(söndag) så var planen att rida lite lugnare dressyr. Det vart mycket lösgörande och lite jobb med galoppfattningar från skritt. Fick komma ner i sadeln direkt när hon var avslappnad och pigg utan att vara för het. Det var verkligen underbart att sitta i sadeln! Traven klockren, galoppfattningarna gudomliga och helt över förväntan! Var precis som att jag fick energi ur fattningen(lyfte riktigt bra på frambenen, typ som att hoppa över en bom på marken!) för att sedan hamna i en lugn galopp som jag lika gärna kunde lägga på en mycket mindre volt. Får se vad jag och mysgumman hittar på imorgon=)


<3


Kommentarer
Charlotte

För att få gratis premiun behöver du bara

klicka på den här länken --> ( http://www.gratispremium.com/?ref=71100 )

svara på ngra få frågor och värva 6 personer! Hur värt som helst!!!



Du sparar in 100 kr i månaden och kan då lyssna på spotify offline, fast du inte har internet alltså! OCH bäst av allt! du slipper REKLAMEN!



Jag har fått premium nu :D

2010-04-05 @ 16:47:39
URL: http://ristiniemi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0