Prolog

Jag öppnar denna blogg för att kunna gå tillbaka och se på saker som hänt men även dela med mig av träningen jag och min häst utför.

När tävlingssäsongen är över i vinter så drar vi igång ett projekt som innefattar att fokusera på gymnastikhoppning. Sedan se vart de leder, eftersom gymnastikhoppning är stärkande och ökar koordinationsförmågan.

På sidan av det så kommer jag även dokumentera all annan träning. Allt ifrån skritt barbacka i skogen till konditionsträning på hög nivå.

Till en början så har jag tänkt låta både mitt och hästens namn vara hemligstämplat.
Så kort: Jag är född -91(17atm), 173cm och läser tredje året på samhällsprogrammet.
Hästen är ett sto, född -00 och mäktig på sina 173-20cm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0