6 september

Idag blev det lite styrketräning med poan. Det vill säga jag red fram i alla gångarter, (i skogen så klart), sedan begav vi oss till sandbacken där vi skrittade upp och ner sex gånger. Sen efter passet la jag på lite hovbalsam och stretchade henne.

Idag invigde jag också mina nya ridstövlar av märket Treadstone, fieldboot. Jag är typ jätte orolig över att dom ska vika sig fel, men det kommer nog bli bra ändå. Sen var det bara att smörja upp dem med Equifix TRIPLEX som har en snabbrengörande-, helvårdande- och impregnerandeeffekt på läder. Det är helt klart en produkt jag kommer fortsätta använda mig av på mina ridstövlar och allt jag har i läder, sadlar, träns u name it.  Den är helt perfekt då den inte innehåller varken olja eller fett.


Treadstone Fieldboot.
Bild från: google



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0