29 september

Idag så har vi enbart varit ute i skogen en lugn tur. Gick bra, red på tredelat bett med droppe i mitten och remont på det så klart. Gick bra. Var sjukt mörkt ute, så då man inte ser något alls så går man bara och väntar på att snubbla över nått. Eller i alla fall jag, ett halvblod som jag hade för några år sedan var nämligen expert på att gå omkull bara hipsvips. Men det tänket försvinner väl med tiden hoppas jag. Imorgon så ska jag förhoppningsvis anmäla till Umeå den 17-18 oktober. Två dagars tävling, men startar bara 0.95 och två 1m. Vi har tänkt spara 1.10 till nästa år. Nu ska jag nog krypa i säng då jag ska upp 4.30 och jobba före skolan. Godnatt!



Kommentarer
Josefine

Aw, vilken söt :)

2009-10-02 @ 14:28:01
URL: http://jsohlman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0