24-25 september

Den 24 september stod konditionsträning på schemat. Gick hur bra som helst, hade ingen tyngd alls i handen. Hon skötte sig kanon bra! Jag blir så stolt över Flisan. Direkt efter så bar det av till Umeå för då skulle pappa starta Cittra. De gick riktigt bra för dem. Klockren trav hela vägen trots att många felade runt om kring. Dock inga pengar då de vart fast i innerspår i upploppet. Strong comeback, var ju trots allt 1½ år sedan hon startade sist.

Den 25, dvs idag, har vi enbart varit ute och lallat lite i skogen skritt och trav. De känns så bra att hon börjat bära upp sig så bra. Man kan ju inte annat än älska känslan då man rider ihop en häst utan att känna någon tyngd alls i handen utan den bär upp sig alldeles själv. Hjärtahjärta. Blir dock ingen hoppträning i morgon då jag måste få henne omskodd innan jag kan hoppa igen. Men jag hade ändå tänkt lägga ut en egen liten bana med syfte, imorgon eller ikväll.

Måste bara påpeka att det är kul då bloggen börjat få lite mer besökare. Tack för besöken! =)


Resultatet på min första knoppning av hennes man:] ^^



Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA

väldigt bra för att vara första knoppningen!

2009-09-26 @ 17:37:21
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Josefine

Fina knoppar :) Så passande att jag just skrev ett inlägg om knoppar i min blogg ;)

2009-09-26 @ 23:33:23
URL: http://jsohlman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0