28 oktober

Idag så har jag inte ridit Flisan utan Anna har varit hit och kollat på henne. Anna är en Equiterapeft, mycket duktigt sådan. Det var dock inga större fel på Flisan utan det ända som var är att hon är lite spänd i ryggen, inte så stor del av den heller. Sen så hade hon troligtvis fått sig en spark på bakbenet så hon var lite varm på vänster bak, framsidan av hasen. Så nu ska det masseras och linementeras över ryggen sen så ska bakbenet kylas då det är varmt. Känner att jag ändå kommer att få till det där ganska fort. Inga negativa känslor, när jag tar in hästarna ikväll så ska jag lägga lite linement på ryggen och kolla igenom henne igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0