20 oktober

Idag blev det en dressyr runda i skogen. Mindre lugn sådan.. Vi träffade två ekipage tre gånger, en ryttare och en kusk. Vilket ledde till att hon vart väldigt framåt och spänd men det släppte eftersom. Tacka gudarna för det, jag tror jag måste börja träna upp lite biceps.

Bloggade inte igår eftersom jag var fullt upptagen med trafikskolan, så jag red inte utan gjorde bara allt annat. I morgon blir det en skritt tur på asfalten efter en eftermiddag på trafiksskolan.

Med lite tur så kanske jag får in videoklippen från Umeå ikväll! =D



Kommentarer
Tina - Born "Bornis" Late

SV: Hihi ja han är jättesöt den lille busen :P

2009-10-20 @ 21:41:44
URL: http://bornlate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0