14 oktober

Har uppdaterat riktigt dåligt, vilket är på grund av att jag varit sjuk.. är fortfarande. Imorgon tror jag att jag blir hemma från skolan, då jag typ har feber. Känns värdare att ladda upp och bli frisk.

I alla fall i söndags fick hon stå då hon hade tappat en framsko och underlager är fruset, måndag fick hon också stå. Igår så blev det en skritt tur och lite trav för att hon är så fruktansvärt pigg. Idag blev det konditionsträning för att hon skulle få bli av med lite överskottsenergi och sen ska hon få ta det lugnt resten av veckan.

Hämtade ut mina paket idag, kommer nog bli jätte bra ska se till att prova och ta kort på dem i morgon. Då ska ni fåse. hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0