Dålig update.

Har inte uppdaterat de tre senaste dagarna på grund av att jag helt enkelt varit för lat! Men i alla fall i torsdags så blev det lite konditionsträning, inte så långt som vi vanligtvis kör på sommar vägarna. Sedan så blev det stretching både före och efter passet. Igår så red jag en tur barbacka i skogen tänkte att hon skulle få ta det lugnt då vi skulle hoppträna idag. Men då är det ju så här att idag är inte min dag. För det första så var jag(är fortfarande på an) på lan. Har fått sova ungefär en halvtimma på grund av olika störande personer. Har legat i massagestolen för att få energi och tro det eller ej men det funkar, känner mig pigg fast sliten, inget ovanligt med andra ord. Sen så fick jag för mig att fördriva tid med att gå ut till royal och köpa linement. Kändes bra att ta sig ut men väl framme så var det så klart stängt. Inget linement. Nu om ett tag så ska jag köra lite bil och hoppas på att det inte går illa, det är ju som sagt inte min dag. Får se om jag hinner rida idag, Då kommer troligtvis en till update isf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0