3 november

Idag så kunde jag som sagt få mig hem tidigare då jag enbart hade en lektion idag. Så jag var i stallet vid 13.30 nått. Plockade in Flisan borstade upp henne och stretchade bakbenen framåt och kollade igenom henne. Sen sadel på och ut i skogen. Idag så har vi klättrat lite i backe(inte den tunga skrittbacken) utan en mindre brant och lagom hårt underlag i så det faktsikt går att galoppera. Det blev två vändor i båda galopperna och sedan bara lite lösgörande. Hon skötte sig jätte bra men vart lite väl taggad mot slutet, men det löste sig som sagt. Efter vår tur i skogen strechade jag igenom hela Flisan samt fick henne att skjuta rygg, så blir hon riktigt mjuk å fin.

Har jag tur så hinner jag rida även imorgon, vi ska nämligen hämta hö då. Tror jag i alla fall.



Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA

SV: Okej. men 1.5 mil är låångt ju :O

2009-11-03 @ 22:03:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0