1 november

Idag har vi jobbat med galoppen idag med. Först när vi skrittade fram så passarade vi ett litet sandtag och så lät det som att något hasade nerför ett träd, så Flisan såg spöken. Men gumman då tänkte jag och satte igång henne i skritt framåt igen och då började det bullra ner stenar i sandtaget så både jag och Flisan trodde det var spöken så vi travade där ifrån. Hihi sikka mesar vi är. I alla fall sen jobbade vi lite med galoppen, jag tror det tog ganska bra för hon var väldigt slarvig med benen i de sista fattningarna men duktig stumpan fixade det bra ändå. Efter vår tur så lade jag lite linement efter ryggen som Anna visat till. Sen plast på det föratt få mer effekt då hon inte är så känslig mot värme. Sedan vart det stretching med bakbenen framåt som vanligt. Så borstade vi igenom henne ordentligt så hon fick torka, sedan av med plasten, på med täcket och ut i hagen.

Undra vad det riktigt va som spökade i sandtaget, nog är jag nyfiken nog. hmm..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0