Dåligt uppdaterat

Kan ju börja med att uppdatera julafton. Det var då jag hade planer på att konditionsträna, men så blev det inte. Istället när jag kom ut i skogen så var det enbart en väg som var uppplogad och då kom jag på att jag inte plumsat i snö med häst på hur länge som helst så vi värmde upp efter de uppplogade vägarna sen blev det plums för hela slanten, det var mys. Sen när vi kom ut på den plogade vägen igen så var det en liten fröken som hade välsigt mycket sprall i benen.

Igår så blev det en lugnare tur eftersom det var så fruktansvärt kallt, ursh, vad jag är sugen på sommar säger jag bara. Idag så var det tänkt att jag skulle in och hoppa men när jag var uppe vid 6 så insåg jag att mamma hade tagit bilen för att envisas med att jobba 3h innan de skulle dra iväg till Umeå på trav. Så jag har just bestämt mig för att rida hästen vid 18 någon gång för att senare natta alla hästar i samma sväng. Uppdaterar dagens ridpass efter det! =)


Ge mig sommar och värme!!
(På bilden: Curious Casper, tyckte att det var ett så bra exempel på sommar och värme!)


Kommentarer
sara

jag tar gärna sommar också tack :)

2009-12-27 @ 15:06:27
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0