31 december

Jag var alldeles nyss ut i stallet och gjorde allt klart för ikväll. Flisan ska få ta och vila idag då hon tävlat två dagar i rad och ja, jag tyckte hon gjort sig lite förtjänt av en vilodag. Sedan är detta lilla sto så helt otroligt brunstig att jag vet inte vad. Jag har aldrig varit med om något liknande. Hon surade ju ihop igår på hoppningen och nu förstår jag verkligen varför. Hon är grinig och bossar runt i hagen nu som aldrig förr, hon sprang runt och toka sig så att en bensnöre räk på täcket. Sedan då jag ska gå in och sätta tillbaka de så ska hon bara toka runt ännu mer. Men det lite muta så gick det vägen och hon kunde lugna ner sig och kramas ett tag. Puh, ston är som fina ändå. Hoppas bara hon inte tänkt fortsätta vara såhär senare, annars är det väll bara att göra de bästa av situationen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0