29 december

Idag har jag som sagt varit och tävlat/tränat dressyr. Gick väll helt okej, jag känner inte att jag är helt nöjd över min insats med det var helt okej ändå. Sist vi tävlade dressyr var den 16 maj dvs innan jag ens tagit henne på foder. Sedan nu över 7 månader senare så ökade vi i alla fall vår procent med hela 12,42 extra. Då kanske folk förstår hur illa det var första gången dp vi fick 54,48% idag. Men det är mycket jobb kvar i galoppen för att vi ska få några högre poäng. Så det blir att jobba mycket lydnad, galoppfattningar, växlingar massa annat, sen kanske vi får till det bättre til nästa dressyrtävling. Beroende på hur pinsam jag tänkt vara så kanske jag lägger ut en film från dagen senare. Men vi får se, nu tillbaka till barn vaktandet!



Kommentarer
A N N i C A * W E N N B E R G

övning ger färdighet (:

2009-12-29 @ 22:31:50
URL: http://s94356.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0