22 december

Idag så ska Flisan få vila igen sig från gårdagen. Det var egentligen tänkt att jag skulle ut och skritta men bestämde mig för att massera igenom henne ordentligt istället. Mest för att få henne mjuk i musklera, öka blodcirkulationen och all som hör till även för att se över henne ordentligt. Synd att jag inte hade med mig mobilen så jag kunde filma lite samtidgt som jag masserade halsen, ojj va skönt hon tyckte det var. Hon somnade nästan. I morgon blir det troligt vis att hinna fara ut en sväng i skogen, får se hur det blir med planeringen. Bara vädret avgör.

Nu har det kommit ungefär 40cm snö nu... ge mig sommar!!


Kommentarer
Warnmark -bloggen för dig & din häst

Du kan tävla om att bli veckans blogg hos mig. Kika in för mer info :)

2009-12-25 @ 17:47:42
URL: http://warnmark.blogg.se/
nina

oj, ingen aning om vad det där blev ;P men tack för rättningen ;)

2009-12-26 @ 11:19:50
URL: http://gullecasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0